MANDAGSTRENINGENE ER AVSLUTTET FOR I ÅR!
Vi vil gjerne takke alle for innstasen på mandags treningene dette året, og ønske velkommen tilbake til treninger neste år. vi satser på å starte opp 16 mai 2016, hvis ikke for kaldt vær.
Vi vil gjerne takke alle for innstasen på mandags treningene dette året, og ønske velkommen tilbake til treninger neste år. vi satser på å starte opp 16 mai 2016, hvis ikke for kaldt vær.